A Kinect gyerekeknek előzi az Xboxot idén télen

A Nex Playground, egy kevéssé ismert konzol, az utóbbi időszak slágertermékévé vált az ünnepi szezonban, főként a Black Friday kedvezményeknek és a gyorsan terjedő népszerűségének köszönhetően. A jelentések szerint a Playground idén négyszer annyi eladást érhet el mint tavaly, ami hihetetlen növekedésről tanúskodik egy ilyen viszonylag új termék esetén. A Circana kutatócég adatai alapján a Playground a második legkeresettebb konzol volt az Egyesült Államokban a múlt héten, ami jelentős teljesítmény egy induló terméktől.

A konzol kezdetben csak egy kisebb érdeklődési körben talált visszhangra, ám mostanra elérte, hogy sokan az Xbox alternatívájaként tekintenek rá, különösen a gyerekek körében. Ez a változás főként annak köszönhető, hogy a Playground játékai interaktívabbak és inkább a családokat célozzák meg, így tökéletes szórakozást nyújtanak a közös családi estékre. Ahogy az ünnepi szezon egyre közelebb kerül, a Playground újabb akciókkal és frissítésekkel kívánja fenntartani a vásárlói érdeklődést, célja, hogy tovább erősítse pozícióját a piacon.

Számos tényező játszhat szerepet a Playground sikerében, közöttük a társadalmi média hatása, amely lényegesen hozzájárult a konzol hirtelen növekedéséhez. A felhasználói élmények és az online megosztott vélemények mind hozzájárultak a konzol népszerűségének növekedéséhez, ami azt sugallja, hogy a Playground egy új, tartós szereplő lehet a konzolpiacon. Ez az új trend iránymutatás lehet a jövőbeli termékfejlesztések számára, különösen, ha a fogyasztói elvárások középpontjában továbbra is az interaktív és családbarát tartalmak állnak.

Forrás: https://www.theverge.com/news/844380/nex-playground-outselling-the-xbox